Mai jos aveți expuse motivația și posibilitățile de a vă face reclamă în TimTim, cum funcționează un banner sau un articol publicat pe acest site. De asemenea, vă este expus mecanismul de promovare precum și avantajele pe care le obțineți prin reclamă în Auto Timișoara.

De ce în TimTim – Auto Timișoara

Desigur că aceasta ar fi prima întrebare: de ce aici și nu altundeva, în alt site, într-o publicație online? Pentru că dacă aveți un serviciu auto de oferit, aici este locul potrivit. Unul dintre locurile unde vă puteți promova serviciul. Desigur că vă puteți face reclamă și pe alte site-uri, chiar vă recomandăm să nu vă promovați doar în TimTim. Mai departe veți afla și de ce.

TimTim.ro este un site care se ocupă în primul rând de Timișoara și de arealul din vecinătate. Așadar, publicul nostru țintă este cel mai adesea din Timișoara, dar și Arad, Oradea, Deva, Reșița, Hunedoara…

TimTim urmărește să aibă doar vizitatori/utilizatori care sunt interesați de mașini. Cu alte cuvinte, cine vine pe acest site oferă sau caută servicii din domeniul auto. De asemenea, TimTim publică informații din domeniul automobilistic sau legislația auto. Dar și subiecte de istorie auto, can-can sau vânzări de mașini.

Acest site este făcut de un (fost) ziarist și își propune să respecte toate regulile unei publicații auto online. Cu știri și informații, articole și comentarii. Este construit ca să vă facă plăcere să-l citiți, nu doar să vă ofere răspunsuri și soluții de servicii auto.

Descriere, dimensiune, durată…

Reclama dvs poate fi inserată în site-ul nostru contra-cost. Ea funcționează atât timp cât vă este utilă și plătiți acest serviciu.

Ce înseamnă reclamă în TimTim? Prin a vă face publicitate înțelegem a vă publica bannere, fotografii sau articole în acest site.

banner publicitate auto
Exemplu de banner pentru publicitate auto Timisoara

Dimensiunea unui banner nu este ceva standardizat, el poate avea orice mărime uzuală. La fel, un articol de reclamă (advertorial) are dimensiunea pe care o dorește clientul.

Publicarea unei fotografii de reclamă nu are reguli tehnice, ea este atât de mare cât este nevoie.

O reclamă poate fi temporară sau permanentă. Reclama temporară se referă evident la perioade scurte de timp, de sub o lună. Reclama permanentă nu înseamnă definitivă, ci pentru durate mai mari de timp.

Aranjamentul în pagină

Un banner poate fi plasat în partea de sus a paginii, în interiorul textului, în partea laterală sau în subsol. Nu avem reguli foarte stricte în acest sens, doar prețurile diferă în funcție de plasamentul acestuia.

Dacă bannerul dvs este afișat în prima pagină a site-ului, în mod clar va avea un preț de afișare mai mare.

Mai jos vă prezentăm cele mai uzuale modalități de afișare a unei reclame.

reclama in prima pagina
Reclama în prima pagină: banner sau fotografie, link spre un advertorial, articol intreg sau introducere, variante ale acestora…
publicitate interiorul site-ului
Publicitate in interiorul site-ului TimTim Auto Timisoara, de exemplu în sidebar…
servicii auto publicitate
Reclama in interiorul site-ului Auto Timisoara, in textul unui articol, deasupra lui, variante…

Dacă aveți alte idei se poate discuta. Dacă doriți să știți cât și cum vă ajută o reclamă la noi, citiți mai departe. Sunt informații ce rezultă din activitatea proprietarului acestui site și pe care le găsiți în detaliu pe site-ul https://www.789.ro

Avantajele reclamei în TimTim Auto Timișoara

Vorbind la modul particular, site-ul TimTim – Auto Timișoara are vizitatori interesați de subiectele automobilistice. Utilizatorii site-ului caută sau oferă servicii cu și despre mașini, majoritatea lor fiind din Timișoara. Începând de la închirieri și până tractări auto sau vânzări de mașini, aici, pe TimTim veți găsi suficiente informații…

Reclamele în mediul online, respectiv cele inserate în site-uri de profil, au două tipuri de rezultate. Primul tip sunt acelea cu efect imediat. Ele direcționează utilizatorul (vizitatorul site-ului) direct spre produsul/serviciul promovat.

Al doilea efect, nu imediat observabil, se referă la creșterea relevanței într-un anumit domeniu. Concret, dacă o persoană/firmă are un site cu servicii auto, de exemplu, iar dacă acesta-și face în mod constant reclamă în cât mai multe site-uri, portaluri, directoare de promovare, acestea fiind cu specific auto, acel prestator de servicii va deveni relevant în domeniul său.

Efectul imediat

Un prim avantaj este acela că direcționează vizitatorii direct spre ceea ce aveți de oferit. Direcționarea se poate face printr-un link obișnuit spre un site sau un articol din acesta. Poate fi o direcționare spre o pagină de FaceBook sau alt cont de rețea socială. Sau pur și simplu poate forma un apel telefonic.

De ce se întâmplă acest lucru? Dintr-un motiv relativ simplu. Site-ul TimTim este axat pe secțiunea auto și întregul conținut se referă la acest subiect. Mai mult, este astfel construit și promovat încât să atragă doar utilizatori interesați de acest subiect.

Prin urmare, vizitatorii interesați de domeniul auto, atunci când sunt pe TimTim ar putea să urmeze linkul spre dvs sau să vă dea un telefon. Depinde de cât de atractiv este serviciul dvs., cât de interesant este…

Cei de la Google apreciază că un site, este cu atât mai relevant cu cât este prezent în mai multe părți. Cu cât înspre acesta se fac mai multe trimiteri relevante. Este ceea ce se numește link-building, o metodă de promovare SEO.

Desigur că a avea o prezență online în cât mai multe site-uri nu este totul. Trebuie și ca aceste site-uri să fie relevante. De exemplu, dacă spre site-ul dvs de servicii auto pleacă o legătură dinspre un magazin de lenjerie, aceasta nu valorează nimic. În schimb, dacă aveți o firmă de închirieri mașini și prezența dvs se manifestă pe un site cu servicii auto este deja cu totul altceva. Sau dacă firma dvs de rent-a-car se află pe site-ul unui hotel.

În aceasta constă relevanța unui site, prezența lui să fie raportată la conținutul lui.

Faptul că oferiți ceva servicii auto și sunteți prezent pe TimTim contribuie la creșterea relevanței dvs.

Realizatorii acestui site

Proprietarul site-ului este un ziarist care s-a retras din activitatea obișnuită de redacție și s-a dedicat activităților de SEO. De asemenea, Matei Bîtea se ocupă cu editarea paginilor web, atât sub aspect tehnic cât și de conținut.

Lansarea acestui site este un mai vechi proiect. Însă, din păcate, până acum, lipsa de timp a împiedicat dezvoltarea TimTim – Auto Timisoara.

Mai multe despre Matei Bîtea si despre serviciile de SEO si copywriter pe care le oferă.